*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""
*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""

دشمنای من و تو ...

تا وقتی بد نشی، نمیفهمن که چقد خوب بودی

پس ... من بعد !!!

من بد ...

  

 

 

ببین پشت سرمون حرفای رنگی میزنن

دروغ و تهمتا رو به چه قشنگی میزنن

 

انگا نمیخوان ما دو تا مال هم باشیم

دوس دارن که غیر ممکن ومحال هم باشیم

 

نگا به خودت نکن،خیلی از آدما بدن

خیلیا پشت سر ما حرفای سیاه زدن

 

هرکی از راه می رسه یه قصه تازه میگه

اسممو زود میذاره کنار یه اسم دیگه !

 

از بداقبالی من توام به اون گوش میکنی

بیشتر از پیش منو میرونی،فراموش میکنی

 

آدما دوس ندارن به قصه مون نگا کنن

دوس دارن ما رو یه جور از همدیگه جدا کنن

 

تو هم به جای اعتماد، حق میدی به غریبه ها

نمی گی  اونا کجا و  عشق مٍنت  کجا

 

وقتشه تا بیام و به عاشقی عمل کنم

مشکل خیلیارو با این بهونه حل کنم

 

دنیا انگار نمی خواد،تو منو باور بکنی

دلشون خنک میشه منو پر پر بکنی

 

خط بزن خیلیارو از تو کتاب زندگیت

که حسودی میکنن به قصه دیوونگیت

 

دنیارو به هم میریزم تا بگم،ای آدما

میخواین بهم بگه بجای تو، شما !

 

نظرات 12 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:38

چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل،گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد،سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر
سال نو مبارک

م. جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:02

ای چمر هه خی تل

... سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:39

آو مای گاد...!
چه عوشقولانه!!!
دلمان بسی بسوخت.....

M چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 14:53 http://www.mansurehjaberi.blogfa.com

اینجاخدارا تکذیب کردندوبه پیامبرش هم تهمت زدن......غم مخور

ستاره های بیشمار.. یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 00:12

قرارنیست بعضی ازآدمها تا ابد درزندگیمان باشند!!بعضی ها فقط رهگذرند می آیندمیروند...فقط برای اینکه درسی ب ما بیاموزند...درنوبتی دوباره دلت را مرور کن

1 یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:46

مغرور مغرور
چرا اینجوری شدی؟ اون ک میلرزه واست دله دردسر ساز لجباز دوس داشتنی

مهسا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 http://fmzarif.loxblog.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم باهات تبادل لینک داشته باشم.

misha چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:55 http://www.nafaseyou.blogsky.com

سلام.امیدوارم بیای.همیشه بهت فکرکردم برات دعاکردم تا همیشه سالمو,موفق باشی

misha چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:57 http://www.nafaseyou.blogsky.com

وای ازشبی برفی که بیدارشوم اورابخواهم...باشدو سیگارم راباگرمای وجودش روشن کنم,به سلامتی اش لیوان راسربکشم وبگویم زندگیم کنارم است....برای وجودش تاصبح مست بخوابم...

مائده جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:17 http://www.anasor7ganeh.loxblog.com

دری هستم

که می‌توانست به آسمان باز شود

اگر لولایش به زمین

چفت نبود...

سمیرا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:38

بروزش کن

عاشق چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 14:56 http://eshgh-nefrat91.blogfa.com

به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد ز شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز...
سلام منتظر نگاه گرم شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد