*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""
*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""

طاقت ناتمام ...

 

*******************************************************

 

از  دست  تو  رنجیدم و چیزی نگفتم _ با  دیگرانت  دیدم  و  چیزی  نگفتم 

کلی سفارش کرده بودی من نفهمم _  این نکته را فهمیدم و چیزی نگفتم 

 

************************************************* *****

همنفسه گلم   سلام " دیگه یه  گوله  آتیشم 

مضحکه دوستم نداری"دلم میخواد بیای پیشم 

 

یکی می گفت که آدما" بیشترشون اینجورین 

بر  عکس  آرزوهاشون"عاشق  هم  تو  دورین 

 

ولی توچی؟نه دوریو" نه نزدیکی دلت میخواد 

اولش اینجور نبودی " خوب یادمه" یادت میاد؟ 

 

راستی یه چیزی رو بگم"پشت سرم  حرف  میزنن 

می گن که  جادو  کردنش"دوستن اونا یا دشمنن؟ 

 

همش می پرسن اون چی شد؟آره دیگه تورو میگن 

یکی  می گفت  اونجور  کسا " فکر  یه  آدم  دیگن 

 

به اونا  چیزی نمیگم " به  هیچکی حرفی نزدم

 هر  چیه من مال  توام " این کارا رو خوب بلدم  

 

اما تا کی ؟ باید تا کی  این  نقشارو  بازی کنم؟ 

حالا  که  راضین  همه " باید  تورو  راضی  کنم ؟ 

 

ببین گلم"بهشت من" طاقت شونه هام کمه 

عین  یاس همسایمون "  شاخه  آرزوم  خمه 

 

     زخم   زبون   آدما  هر   ثانیه   زِیاد تره 

همش میگن کجاس؟چی شد؟تو رو نمیخواد ببینه؟   

 

مادر بزرگ می گفت برو طالعتو یه جا ببین 

منم آوردم عکستو " گفتم تو فالم اینه"این

  

همه بهم می خندیدن"تو هم بودی میخندیدی؟ 

کاش خودتو به جای من میزاشتی و میفهمیدی 

 

یه سر بزن"یه کار بکن" اینجا یکم آروم بشه 

منم  اگه  دوس نداری " بگو  بزار تموم بشه