*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""
*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""

محبت...

 

  دیگر ملالی نیست جز نداشتنت ‌٬نخواستنت٬راندنت٬باختنت٬رفتنت٬نماندنت٬

 با او و هزاران اوی دیگر بودنت٬بدون مکث پاسخ منفی دادنت.و عشقی نیست٬

 جز عشق به چشمان ناز تا ابد روشنت. این را برایت نوشته بودم. باز هم مینویسم:

 « هر ستاره شبی است که از تو دورم٬آسمان چه پر ستاره است.» 

                               * * *

نام تو رو آورده ام دارم عبادت میکنم
گرد نگاهت گشته ام دارم زیارت میکنم 


دستت به دست دیگری از این گذشته کار من
اما نمی دانم چرا دارم حسادت میکنم 


گفتی دلم را بعد از این دست کس دیگر دهم
شاید تو با خودئ گفته ای دارم اطاعت میکنم 


رفتم کنار پنجره دیدم تو را با...!بگذریم
چیزی ندیدم! این چنین دارم رعایت میکنم 

 
من عاشق چشم تو ام تو مبتلای دیگری
دارم به تقدیر خودم چندیست عادت میکنم 


تو التماسم می کنی جوری فراموشت کنم
با التماس ولی تو را به عشق دعوت میکنم 

 
گفتی محبت کن! برو باشدخداحافظ !ولی
رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم