*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""
*** ستاره های بی شمار

*** ستاره های بی شمار

""هر ستاره شبی است که از تو دورم،آسمان چه پر ستاره است""

فراموشت میکنم !!!

دستانم شاید ...

اما دلم نمیرود به نوشتن ...

این کلمات به هم دوخته شده کجا ، احساسات من کجا !!!

این بار نخوانده مرا بفهم ...

باید فراموشت کنم ، چندی است تمرین می کنم
من می توانـم ، می شود ، آرام تلقین می کنم

با عکس های دیگری ، تا صبح صحبت می کنم

با آن اتاق خویش را ، بیهوده تزیین می کنم

سخت است اما می شود ، در نقش یک عاقل روم
شب نه دعایت می کنم ، نه صبح نفرین می کنم

حالم نه اصلا خوب نیست ، تا بعد بهتر می شود
فکری برای این دل ِ ، تنهای غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای و بر نمی گردی همین
خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم

از جنب و جوش افتاده ام ، دیگر نمی گویم به خود :
وقتی عروسی می کند ، آن می کنم ، این می کنم!!

خوابم نمی آید ولی ، از ترس بیداری به زور
با لطف قرص ِ قدّ ِ نُقل ، یک خواب رنگین می کنم

این درد ِ زرد ِ بی کسی ، بر شانه جا خوش کرده است
از روی عادت دوستی ، با بار سنگین می کنم

هر چه دعا کردم نشد ، شاید کسی آمین نگفت
حالا تقاضای دلی ، سرشار از آمین می کنم

حالا نه تو مال منی ، نه خواستی سهمت شوم
این مشکل من بود و هست ، در عشق گلچین می کنم

کم کم ز یادم می روی ، این روزگار و رسم اوست
این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین می کنم

.

  لینک دانلود آهنگ بلاتکلیف 

نظرات 44 + ارسال نظر
مترسک جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:15

بلاتکلیفمو دل سرد..
فقط فکری بحالم کن
اگه ی لحظه من مردم،ازم بگذرحلالم کن
تقدیم ب کسی ک کنارم نیست اما حس بودنش ب من شوق زیستن میدهد.
واقعا زیبا بود شعرتون..

محسن جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:10

دلت عشق را می شناسد
که واژه های پرمهرت
زمستان هم
شکوفه می کنند .

فاطمه جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:01

متنت زیبابود.راستی نکنه عشقتوفراموش کردی یاچون فکرمیکنی بهش نمیرسی ناامیدشدی؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:41

سلام
فرارسیدن محرم را تسلیت میگم

nk2s جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:06

موفقییتو تبریک میگم انشاالله موفقیت های بیشتر

امیر شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:45

اره یه چوه بیوشنه په

javad شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:17

اهنگ وبت قشنگه

مترسک دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:25

سعی کن عاشق ک شدی مثل زلیخا سمج باشی...آنقدررسوابازی دربیاور...
تاخداخودش پادرمیانی کند...
مطمٹن باشم اینکارومیکنی؟

بی نام دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:19

همیشه وبلاگتو میخونم
از شخصیتت خوشم میاد آهنگتم خیلی زیباس

javad سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:23

باغبانی92 سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:58 http://baghbani-92.blogfa.com

فریاد نمیکشم

که خواهند گفت

از استخوان درد است

مویه نخواهم کرد

باور نمیکنند که این صدای زخمی یک مرد است

گریبان نمی درم که عریانی

عادت درختان بی تصمیم

در تازیانه ی هوای سرد است

صله ای نمی خواهم

چرا که طلا

تمام افتخار از این دارد

که به رنگ گونه های من زرد است

... چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:13

شعرت خوب بود
کاش خودتم خوب باشی............

مریم پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:28

سلام.آهنگتوگوش کردم عالی بود،ب نظرمباد آدم احساسی باشی ،همیشه وبتومیخونم
میشه بدونم متولد چه ماهی هستی ک اینقداحساسی هستی.ممنونم

مریم پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:28

بازم سلام.میشه بدونم چرا جواب کامنتا رونمیدی؟ ی کم ظرفیت این سوالایی ک ازت پرسیده میشه روداشته باش.خواهش میکنم بگو دیگه.

مریم پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:29

چرا جوابمو نمیدی؟!!!معلومه ک مغرور و ازخودراضی هستی!!!!
اشکال نداره جواب نده کاملا مشخصه ک حال و حوصله نداری...ولی اگه ی وقت حوصلت سرجاش اومد حداقل جواب بقیه روبده.این شعرم ازطرف من تقدیم ب شما دوست عزیز؛
گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد...
گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد..
ن ب شکل دوستت دارم یا نه ب شکل
"برایت میمیرم"
ساده شاید؛مثل
دلتنگ نباس امیدت ب خدا...فردا روز دیگریست!!

؟ پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:15

! یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:51

این عکسو کجا گرفتی حاجی.......انصافأ جواب بده خیلی برام مهمه

! دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

خیلی بی شعوری یعنی وقت اینو نداشتی جواب کامنت منو بدی حوصله نداری اصلا چرا وبلاگ درست میکنی.....
یکی دیگه تنهات گذاشته واسش پست خداحافظی میذاری عصبانیتت رو سر من خالی کردی....

.. دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:12

رسول دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:15

سلام حاجی.واقعا متاسفم واسه بعضی ها ک میان و با این طرز فکر و نهایت بی ادبی کامنت میزارن.نمیدونم چرا اهنگه دانلود نمیشه

یااباعبدالله سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:18

سلام
بزن امتیازمثبت مترسک رو
خیلی خوشم اومدمترسک جان......

امیر چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:10

مه خوم پناهنده بیومه !!
کوره افسرده بیوده جواو نیید

یااباعبدالله چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:02

آهایادم رفت بگم اولین نظرشومیگم.

فاطمه چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:01

سلام.جواب کامنتمو ک ندادی!!!واسه خیلیام متاسفم ک شعورناکافیشون باعث میشه همچین حرفی بزنن.آهنگ وقتی یادتومیافتم ازبهرادشهریاری روبهتون پیشنهادمیکنم مطمئنم پشیمون نمیشی.

محمد پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:12

سلام بر همکلاسی دبیرستانم...خوبی حاجی..چه خبر دانشگاه چطوره
راستی یه اهنگ هست واسه احمدسلو وبهزاد پکس هست خیلی قشنگه میشه گفت مناسب پستتم هست اسمش شب تولده...حتمأ گوش کن خیلی خوبه.

غریبه تنها پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:37

سلام اقای مهندس منو یادتونه....همون که پارسال کلی واست کامنت گذاشتم امروز بعد از ماه ها وبتو دیدم ولذت بردم...ایام به کام

فاطمه جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:32

میشه ی آهنگ ازمرتضی پاشایی ک خودت خیلی دوس داری بذاری واسه دانلود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

... جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:12

پژمان؟؟؟؟؟؟؟

مریم سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:06

سلام قالبت خوشگله مبارک باشه....
واقعأ عالی بود خصوصأ این قسمتش...این بار نخوانده مرا بفهم...

... جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 13:35

این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است...........

... یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:46

تورو از دست دادم




تو یه لحظه آدم دنیاشو میبازه>>>>>>>>>>

سمیرا سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:39

سلام،به نظرت در امتحانات ترم استادها سخت گیری می کنن؟

رسول جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:40 http://mohamadrasol.blogfa.com

هی رفیق ...
بغض کن به حال من
که نه دیگر سیگار آرامم می کند نه صدای داریوش!!

فاطی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:32 http://www.panjereh7777.blogfa.com

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
ستایش کردم ، گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !...

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــم[گل]

رسول دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:27

به آقای شهردار بگویید اینقدرعوض نکنند رنگ و روی این شهرِ لعنتی را …
این پیاده رو ها ، میدان ها ، رنگ و روی دیوار ها …
خاطراتم دارند از بین می روند !

... جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:41

...

saed4 چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 http://saed4.blogfa.com

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌
ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟
سلام منتظرحضورتون می مانم

... شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:16

آدمها
فقط
زمانی با تو خوبند...
که
کارشان پیش تو گیر باشد......
.
.
.

سمیرا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:39

سلام
به نظرتون استادها کلیدی تصحیح میکنن یا ن اگه ی اشاره هم شده باشه نمرشو میدن؟

... پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:55

سمیرا خانوم
ایشون الان قراره به شما نمره بده؟
ایشون استادتونه؟؟؟؟

برو پیش استادت گریه کن

اگه اینو تایید کنی قول میدم دیگه کامنت نزارم

... دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:21

پس واس این تایید نزدی که دوباره واست کامنت بزارم؟

مارسیا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:45

تو با کشتی فیتز کارالدو خواهی آمد

از دوردستِ آوازهای بومی

تو با اسب زورو

از میان نور و موزیک

و حتما

در ورای شنل بلندت

آفتابی نهان کرده ای

شاید هم

از کوپه ای درجه سه پیاده شوی

تا هیچ فرقی نداشته باشی

با زنان فقیر و کارگر

که از پنبه زاران بر می گردند

برای آمدنت داستان ها ساخته ایم.

saed4 سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 http://saed4.blogfa.com

صدای پای بهاردرتمام کوچه ها،حتی درکوچه های بن بست این دیارهم شنیده میشودوآرام آرامخودش رونمایان کرده دل انگیزاست این بهاروچه غم انگیزاست این بهارفاطمی
تبریک بنده رابخاطراین نوروزباستانی بپذیر

m.j یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 20:55 http://mansurehjaberi.blogfa.com

خیتل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد